24:e bilden - En bild som gör dig glad

 2011-10-04    14:00:00   av:Linn - This is my moment


Världens finaste travhäst - Ingen Ispuck!
Minns när jag körde mitt första licenslopp, när jag var äckligt nervös och mådde ruskigt illa. Det var ruskigt kallt ute, och mina händer var helt stela. Pucken var så sjukt taggad, han drog nästan sönder mina armar! Var tvungen att ligga raklång för att kunna ha någorlunda kontroll på honom.
När signalen sen gick, när loppet skulle börja, så kände jag spyan i halsen.. Men på något sätt så omvandlade jag nervositeten till tävlingsinstinkt. Jag la mig i täten, och där låg jag hela loppet igenom. När jag gått över mållinjen som etta så var jag helt stum. Jag vann! Aldrig varit så stolt som den dagen!
Bilden påminner mig om licenstiden. Tiden som var bland det roligaste jag någonsin gjort! :D




Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!