30:e bilden - Någon du aldrig kommer släppa taget om

 2011-10-10    15:15:00   av:Linn - This is my moment


Det finns ingen bild på någon som jag aldrig kommer att släppa taget om. No way what so ever! Jag har alldeles för många underbara människor i min närhet, som finns där när jag behöver dem, som tröstar, som förstår mig, som betyder, som får mig att må så bra som det möjligen går, som betraktas som mina bästa vänner.. Jag hoppas, och tror, att ni vet vilka ni är.
Jag har inte haft det lätt under hela mitt liv, jag har blivit sviken fler gånger än vad det finns tår och fingrar tillsammans. Jag har mått skit, men jag har även mått riktigt jävla bra. Och det är eran förtjänst! Jag älskar er alla, vänner såsom familj - för att ni alltid varit där. :love:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!