Hold on

 2011-10-21    23:08:07   av:Linn - This is my moment
Ojojoj, snacka chill kväll man haft..
Skönt men ändå lite.. lite trist faktiskt. Skulle egentligen gått ut och fira Carros födelsedag, men jag hade verkligen inga pengar att spendera på det. Synd, men vad ska man göra? :( Får gå ut en annan dag helt enkelt. Hemmakvällen har iallafall bestått av fläskkotlett med svampsås, pappa brilljerade ikväll! Sen har man kollat på Doobidoo med päronen medan syrran varit ute på vift med sina polare. Sen idol, tyckte inte att någon var speciellt bra om jag ska vara ärlig.. Men efter att Erik Grönwall vann idol så har ju ribban satts ganska högt upp i mina ögon.
Gick alldeles nyss ut och mötte syrran, skönt ute måste jag säga! Lite småfrostigt och lite kylligt, men otroligt uppfriskande! :) Btw, idag var det fanemig (ursäkta svordom) frost på mitt tak utanför fönstret! I love it! Sen var jag ute på tomten och överraskades utav frost i gräset, det roliga var att det stannade kvar hela dagen.. Trots att det var solsken och helt okej varmt på 5º utomhus ;)
Imorgon ska det vara städdag här på gården, yeeey!
Uppdate i morgon efter att ha sopat några drag innan man får en gratis korv & läsk ;)
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!