Let's get wasted!

 2011-10-03    23:20:37   av:Linn - This is my moment


.. eller inte! Eller jo, men kanske inte just nu. Hehe! :D
Laddade upp bilder från farsans kamera, och man hittade ju minst sagt intressanta och roliga bilder från nu i sommar! Ååh, saknar redan sommaren! Varma dagar, bada, sola, lätta kläder, sommarkvällar..
Ta mig tillbaka!


Det blev dessvärre inget solarium för mig idag, jag gick raka vägen dit men blev tvungen att dra hem igen efter att dörren dit var låst. Det stod ingenting om varför det skulle tänkas vara låst.. Så jag blev lite sur. Får ta det i morgon istället!
Bruuunbruun. Notera att det står brun och inte brum nu ;)
Kvällen har inte bjudit på några större överraskningar, lagade middag och hämtade syrrans körkort för moped. Vill också ta körkort nu, fast för bil då. Moppekort har man ju redan! Blir bara så himla nervös över tanken på att jag ska köra stora bilen liksom.. Men det kommer nog gå bra! Förvarnar innan jag drar ut på vägarna!
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!