Uppdate om gårdagen

 2011-10-23    22:30:53   av:Linn - This is my moment

Det var ingen städdag i går, det var tydligen nästa helg. Wiho!
Istället för att släpa den jävliga sopborsten fram och tillbaka i ett försök att sopa så mötte jag upp My, Karin och Lisa. My ringde mig under "morgonen" och undrade om jag ville följa med på roadtrip med hennes bil. Eftersom att städdagen var nästa helg så följde jag glatt med.
Vi besökte Västerhaninge där vi tog en fika i någon timme, innan vi besökte en utav Mys kompisar för att fixa en lyckta på hennes bil. Eftersom att lampan var trasig så fick vi besöka Biltema i Handen, åka tillbaka till Västerhaninge, fixa lampan och sedan åka till Handen igen. Ganska mycket fram och tillbaka märker jag! ;) Hämtade upp Bella i Handen, hon skulle nämligen vara med My under kvällen..

Själv åkte jag på bio med syrran och våran kompis Elin! :) Vi kollade på "What's your number" - helskön rulle må jag säga! Haha, min humor. Käkade urgod thaimat innan och var därefter proppmätt resten utav kvällen. Ojojoj, magen mådde inte bra då må jag lova.. :P

Eftersom att det inte blev uppdate igår, så blir gårdagens inlägg.. IDAG! ;)

 Lisa

Du glömde visst berätta om en sak... :p

"Vad heter hon från Grey's Anatomy som blir gravid i På Smällen?"

"Katherine Heigl?"

"Ja. Vad heter han som gör henne gravid?"



(Nej, jag kommer aldrig sluta kasta det i ditt ansikte xD)



Kram!!! <3

 2011-10-24    19:37:19     URL: http://liisiish.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!