Last night out!

 2011-10-09    02:51:23   av:Linn - This is my moment

Igår var det som sagt utgång för min del. Jag, Erika och Lisa fick skjuts till medborgarplatsen utav min mamma, där mötte vi upp fina Madde, Elin och Mimmi. Vi drog tillsammans till en bar som hette Hellströms, där vi började våran kväll med drinkar och födelsedagssång. På Hellströms mötte vi även upp Carro och Jenny.
När alla tagit en drink eller två så kände vi att det var dags att dra vidare. Lisa drog dessvärre hem.

Vi drog till Amnesia, föredetta The Bridge, och hamnade längst fram i kön. Great tänkte vi, men ack så fel vi hade.
Stället hade 20 års-gräns, men det hade Elin tagit hand om tidigare. Elin hade tagit kontakt med ägaren typ, och han sa att det var okey, och att vi var välkommna..
Men när dem väl började släppa in så tog dem ett utav våra namn för att kolla om vi var på listan, men av någon jävla anledning var vi inte det?! Trots att vi fått bekräftelse och allt.. Så den där jävla otrevliga vakten vägrade prata med oss, eller lyssna på vad vi hade att säga.. Suck!

Missnöjda som fan gick vi till centralstation och försökte bestämma vart vi skulle åka istället. Vi velade fram och tillbaka, Elin ringde och skällde ut ägaren på Amnesia och lite annat smått & gott.
Vi bestämde därefter att vi skulle dra till Tresextio. Drog tillbaka till Medborgarplatsen och kom in utan några beskymmer. Sen var kvällen igång!

Det började lite segt för min del, hatar nämligen att dansa nykter. Så det blev mycket sittande för min del där i början. Drack en massa goda drinkar, shottade någon mystisk sprit som gick direkt upp i skallen på mig o.s.v. ;) Sen när onykterheten började sväva över mig så drog jag och Elin upp på dansgolvet. Sjukt kul! Bra musik var det också! Klubben var nämligen uppdelad i 3 sektioner - en med rock, en med äldre musik och en med ny dunkdunkmusik. Spenderade tid lite överallt.

Finns egentligen huuuuuur mycket som helst att berätta, men jag har verkligen ingen ork.
Somnade nämligen inte fören 07.00 på morgonen...

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!