What the fuck did I do last night?

 2011-10-08    15:54:44   av:Linn - This is my moment


Ojojoj, vilket jävla röj det var igår!
Massa goda drinkar, dans och sång. Jag som inte ens brukar dansa var mestadels på dansgolvet ett par drinkar senare. Men det var grymt jävla roligt! Hoppas att födelsedagsbarnet Madde också tyckte det! ;) "Lärde känna" (rättelse: fyllesnackade) några nya människor, blev naffsad i nacken av en snubbe och blev nästan upphånglad av en grymt snygg kille. (!?) Jag tackade dock nej eftersom att han stank av sprit, hahah inte det direkt romantiska jag varit med om! :P

Ska dra iväg och handla med syrran och morsan.
Hör av mig senare!
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!