4:e bilden - En bild på en konstig tid i ditt liv

 2011-09-14    16:04:00   av:Linn - This is my moment


Jättegammal bild.
Vet inte varför det var en konstig tid i mitt liv, men jag hade inte riktigt klurat ut vem jag var. (Det har jag i för sig fortfarande inte gjort) Jag försökte behaga alla, men inte mig själv. Jag hängde bara med, bestämde ingenting själv. Under dem åren blev jag sviken flera gånger.. Men jag har blivit starkare av det. Men trots bråk/tjaffs/svek så var det en underbar tid i mitt liv när alla var sams och höll ihop. Hatar bråk, och pågrund av att det blev ganska mycket tjaffs så blev det personligen en ganska konstig tid i mitt liv. Jag var inte på någons sida, hamnade därför i mitten eller utanför. Visste varken ut eller in. Svårt att förklara. Dessvärre är inte alla inblandade med på fotot. Älskar dock alla på bilden, så att ingen missförstår mig!
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!