Bloggtips - Liisiish

 2011-09-15    09:36:00   av:Linn - This is my moment
Eftersom att min fina vän Lisa länkade mig på sin blogg igår, så känner jag att jag ska göra detsamma! Hon har haft sin blogg ett bra tag nu, jag minns att jag och syrran tjatade om att hon skulle skaffa en blogg. En dag - vips! :)

Jag tycker iallafall att alla ska kolla in hennes blogg! Visserligen skriver hon jävligt långa texter ibland, men tar man sig tid till att läsa så förstår man hur mycket tid hon har lagt på att skriva + att dem alltid har ett starkt budskap! Sen att hon tar helt fantastiska naturbilder gör ju inte saken sämre!



Klicka här för att komma till hennes blogg!
 Lisa

Visserligen var det inte den bästa bilden (har du inte någon där jag har grädde över halva ansiktet? xD), men tack för allt du skrev! <3

 2011-09-15    22:41:54     URL: http://liisiish.blogg.se/
 anna

hehe yeah fast när ja gick promenad så regna de inte iaf :D

 2011-09-15    23:10:15     URL: http://backtoblackhair.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!