Don't worry, be happy!

 2011-09-17    02:46:47   av:Linn - This is my moment
Dålig uppdatering! Fy skäms! :(
Dagen har inte bjudit på många överraskningar om man säger så. Hjälpte mamma med städningen, slappat, handlat med syrran, lagat köttfärspaj samt kollat på film med familjen. En ganska chill fredag helt enkelt! Enda negativa med dagen var att Tessan satte ett stolsben på min lilltå och satte sig. Herregud va ont det gjorde!! Fick så ont att jag skrattade & grät samtidigt.. Ajajaj! Lilletån är röd och svullen nu, kommer säkert bli lila också.. :(

Morgondagen kommer att ha lite mer action iallafall! Ska till Farsta med 2 kompisar och systeryster! Ska köpa present till en kompis som blir 19 bast snart. Kvällen kommer sen att spenderas med vänner, ska käka och eventuellt kröka för födelsedagsbarnets ära. Hoppas att jag mår bättre bara, annars blir det bara middag för min del!

 anna

iiihh ja fick en massa stora fotoramar på mina fossingar igårnatt..well ja räddade dom från att gå sönder..var ju mest mina små stackars tår som fick stryk då ist :S

 2011-09-17    03:03:57     URL: http://backtoblackhair.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!