Gästbloggare - Tessan

 2011-09-19    21:38:34   av:Linn - This is my moment
Hejhej! :)


Just nu sitter jag och myser i min skitdoft på toaletten..
Ja! Visst är det mysigt!

Idag så skulle vi göra olika klassaker för att vi ska kunna lära känna varandra bättre och så.. Men det har ju öst ner hela dagen som ni kanske har märkt..
Jag gick upp 06.10 för att kunna fixa lunch och allt sånt och sen när jag kommer dit vid nio-tiden så säger som jävlarna att det är inställt :mad:

Jag och min kompis Jessica hade bestämt att vi skulle ha pannband och krigsmålning i ansiktet så vi hade fixat oss och allt sånt men jaa,
 I N S T Ä L L T ! :mad:
Och vi har en jävla pussyklass! Typ ingen ville ha pannband eller måling i ansiktet, man ba, KOM IGEN!?

Men det var riktigt najs att vara ledig! När jag kom hem åt jag min matlåda och sen så somnade jag i soffan och sov i cirka 4 timmar, SÅ SKÖNT!

När jag väl vaknade så var det dags att gå upp till Skogås Trafikskola för att köra den sista timmen av min moppekurs.. Känns så himla G A Y att man måste övningsköra för moppe.. Men det är väll bra att man gör det men man måsta ha på dig motorcykel ställ så att man ser ännu mer G A Y ut..
Men nu har jag klarat körningen i alla fall, nu är det bara en skrivning på
vägvärket som gäller och sen så har jag moppekort, lite sent ute
om man tänker på att det bara var 12 grader ute idag, menmen :)

Nu ska jag fortsätta att kolla runt på datan och njuta av skitlukten,

Pusspåer/
Tessan :love:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!