Gästbloggare - Tessan

 2011-09-21    20:34:21   av:Linn - This is my moment
Chaachaa! :)


Just nu sitter jag och kollar på TV tillsammans med mamma.
Kom hem för en stund sen, har varit på föräldrarmöte, var inte ensamt barn där!

Dom diskuterade allt, och jag menar verkligen A L L T!

Om cirka 10 dagar så kommer vi få en Macbook Pro från skolan, N A J S ! :D
Vi ska få ha den hela skolgången och kommer sedan få lämna in den, ledsen, men i alla fall. Vi kommer ha den till skolarbeten och så, men man kan ju göra andra saker ;)

Är så sötsugen just nu och jag vill verkligen baka! På tal om annat ;)

Men det ska jag inte göra, jag ska gå ner i vikt nu.. SÅ ÄR DET!

Jag gick faktiskt ner 10 kilo förut och sen så kom julen... Säger allt..
Men nu är det dags igen! :)

Men ska kolla runt lite nu!

Pusspuss/
Tessan :love:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!