Hairproblems

 2011-09-15    00:27:24   av:Linn - This is my moment
Mamma ska färga klippa/färga håret nu på Fredag om hon mår bättre, det fick mig att tänka på mitt egna hår.. Vad i helvete ska jag göra med det?! :( Jag har liksom ingen aning, men jag är heller inte nöjd med det jag har just nu. Lillsyrran vill att jag ska bli mörk, men nu till hösten så känns det redan så mörk med kläder, väder med mera.. Blondt hår "piffar" ju upp stämmningen lite liksom.. Någon som förstår? :P

Problem nummer 2 är ju att jag blivit så himla missnöjd efter varje gång jag varit hos frisören. Jag vill besöka någon lite bättre salong typ.. Kollar man runt på olika bloggar så ser man ju hur fina dem är, kan inte jag också få bli det? Kan jag få bli fin nån gång liksom?
Jag absolut älskar Kissies hår! (Ja, jag läser hennes blogg all the time! Jag har inga fördomar gentemot henne) Hon går ju till en salong som heter typ Wendys hair, man kanske ska dra dit? Skulle jag passa i samma hårfärg? Hmm. Den senaste frisören jag var hos  blonderade ju mitt hår ganska rejält, så jag är rädd för att en ny färgning kommer att göra håret grönt/grått.. Det har ju hänt förut.. :(

Vad tycker ni, blondt eller brunt? Svart, lila, blått, grönt, rött? :D



Kissies nuvarande hårfärg..
 anna

de är jättebra ;D va gör du då?

 2011-09-15    03:14:17     URL: http://backtoblackhair.blogg.se/
 Angiie 3HJS

Tycker du kan köra på rött! :D

 2011-09-15    10:08:02     URL: http://kvinnorsrattisamhallet.blogg.se/
 Lisa

Jag älskar ditt ljusa hår, men om du vill göra någon förändring behöver du inte ha helt mörkt -- om du vill satsa på en mörkare ton kan du alltid satsa på mahogny (det är mörkt, med en rödare nyans som är riktigt fin til hösten). Om du vill ha kvar ditt ljusa, men inte vill ha blont helt och hållet, kan du alltid fundera kring karamellfärg som bidrar till en helt annan värme :)

 2011-09-15    16:16:54     URL: http://liisiish.blogg.se/
 anna

va gla du inte smälter å e gjord av socker då :D hihi

 2011-09-16    00:02:17     URL: http://backtoblackhair.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!