Hiss & Diss

 2011-09-14    18:05:00   av:Linn - This is my moment


.. går till att hitta gamla bilder på datan!
Lånade den gamla stationära datan, och till min glädje så hittade jag en massa gamla bilder på mig och mina kompisar. Shit, hur såg man ut egentligen?! Helt jävla galet.. Men man blir ju ändå så himla glad. Man hittar bilder från konfirmationen, gamla praktiker, födelsedagar, fester, skoldagar o.s.v.
Shit, vill bara skriva ut alltihop och ha i album. Visserligen är kvaliten på vissa bilder värdelös. Men det spelar ingen större roll för mig. Gladast blev jag nästan när jag hittade gamla videoklipp från när jag red ponny, haha herregud! Tänkte ladda upp dem på youtube, men det går alldeles för långsamt. Jag menar.. "1428 minuter kvar" (!?) - behöver en snabbare data för att ladda upp helt enkelt.

Men en stor hiss till gamla, smågenerande, men otroligt mysiga bilder!


   

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!