Hiss & Diss

 2011-09-13    00:02:21   av:Linn - This is my moment

.. måste bli regnet! Jag gillar visserligen regn, det är mysigt. MEN att det ska regna när man plattat håret och haft sig så är det inte lika roligt längre.. Sen blir man blöt. Newsflash right? Sitter man inne med tofflor, mjukiskläder och en kopp te/oboy så är det givetvis mycket trevligare!
Idag lyckades mina fötter bli blöta också, så nu har jag ont i halsen. Känner att jag klagar just nu, men det är faktiskt dagens diss. Så en fet dissning till: "regn man måste vara ute i när man inte vill."

 Lisa

Dagens diss för mig blev det fina vädret; när jag åkte i väg till skolan var det regnigt och kallt, och därför klädde jag mig därefter. Jag svettades lite när jag på vägen hem möttes av sol, 19 graders värme och fuktig luft. Att jag dessutom inte kunde njuta av dagen p.g.a. hemmasysslor var en annan femma. Egentligen borde jag dissa dem, men det är så skönt att ha sådant avklarat. Blir det fins väder i morgon blir det en stor hiss, men idag blev det en diss...



sv. Hur kan man inte gilla filmen? :)

-Crap; here I thought you could keep me entertained... Hey, vad sägs om att åka utomlands någon gång de kommande fem åren? xD



<333

 2011-09-13    00:36:16     URL: http://liisiish.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!