If you have a bad day..

 2011-09-13    13:53:23   av:Linn - This is my moment
Humöret är inte på topp just nu.. Har galet ont i huvudet trots att jag knapprat i mig 2 stycken alvedon och druckigt massvis med vatten. Att jag är matt och trött i kroppen gör inte saken mycket bättre. Fryser så att jag skakar som en lite chihuahua typ. Tror seriöst att jag börjar bli sjuk. Jag orkar inte!
Somnade vid 22 igår, vaknade runt halv 10 idag, fortfarande trött och matt. Var tvungen att ta en varm dusch eftersom att jag frös så pass mycket, var sen tvungen att vila ett bra tag för att vila huvudet. Stackarsstackars mig..

Har iallafall lyckats sätta på kläder och fixat i ordning mig, så nu ska jag ta mig en lite promenad till Trångsund för att lämna tillbaka några hyrfilmer. Ska även handla och beställa tid hos frisören åt mamma. Jag funtar på om jag också ska göra det, mitt hår ser sjukt fult ut just nu. Typ.. gult med grå hårbotten. Cute ha?
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!