Jag ska måla hela världen lilla mamma

 2011-09-28    10:51:00   av:Linn - This is my moment





Usch, blir så ledsen på mig själv! Håret på mittenbilden blev så grymt dåligt och hyn ser fläckig ut. Trött man blir på sig själv! Iallafall när man vet hur man ska göra, så gör man inte det.. BLÄÄÄÄH! Aja, blev helt okejnöjd med bilden iallafall. Den till vänster är min favorit än så länge, don't ask me why.

♥ Någon som ser vem jag ritat av på mittenbilden?



Btw, bli inte rädda för bilden till höger! Den är inte klar på långa vägar, haha!
 Madde

Det måste vara Kissie! Har jag rätt? :D

 2011-09-28    12:51:41     URL: http://theoldrectory.soclog.se
 kim

skicka den till kissie? :D

 2011-09-28    19:50:01
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!