One day at time

 2011-09-06    02:07:12   av:Linn - This is my moment
Dagen har inte varit speciellt händelserik, tristess.se!
Tog en promenad, snackade med My i telefonen ett tag, duschade. Sen kom min kära systeryster hem! Vi chillade, kollade lite på tv, snackade lite och beslutade oss för att vi inte orkade med matlagning. Så vi hoppade på bussen, mötte morsan och käkade thaimat tillsammans. Dock blev jag ruskigt besviken på det vanliga thaistället vi vanligtvis käkar på.. Inte för min egen skull, utan för min systers. Hon fick vänta ett bra tag innan hennes mat kom, och när den väl gjorde det så smakade den ingenting. Absolut ingenting.
Vi försökte förklara för den nya personalen att vi ville ha mer kryddor i maten, men han verkade inte förstå varken engelska eller svenska. Suck. Vi bad då om att få byta maten mot en likdan som jag och mamma käkade. Sura blev dem, men mat fick hon. Sucess!

Kvällen spenderades med familjen. Jag och pappa kollade på Sveriges historia på tv4, men det slutade sen med att både jag och pappa sov i soffan. Haha! Gullis.

Vad morgondagen har att erbjuda vet jag inte. Funderar på att laga en god middag, och om jag ska göra det jag har i bakhuvudet så kommer jag behöva lite tid. Sen tänkte jag ta mig en lååång promenad. Känner att jag behöver rensa huvudet, lätta på trycket.

Kramkram
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!