Passport, ueewk.

 2011-09-14    14:50:53   av:Linn - This is my moment
Jag har inte mycket att blogga om idag, mår fortfarande skit.. Likaså med mamma och pappa. Mamma kom hem från jobbet tidigare än vanligt med yrsel och hög feber. Man hör knappt vad hon säger eftersom att hon har så ont i halsen. Dock blev det lite bättre efter att hon smällde i sig 2 stycken Ben&Jerry's (!) - ja, min mamma kan konsten att äta även fast man inte orkar. Jag fick också glass, men orkade inte ens halva.. Mamma kommer säkerligen äta upp den också, brukar bli så!


Förövrigt så fick jag sms från Polisen idag! Yeah, vi är riktiga polare som messar varandra. Skämt åsido så har mitt jävla pass kommit, så pappa och jag ska hämta dem senare. GAH, VILL INTE! Ska "råka" tända eld på skiten. Opps. Nää fyfan, ångest på hög nivå kan jag lova. Pappa blev ju i för sig inte bättre han, han blev en blandning mellan en rakad Dumbeldore och gammelsmurfen.. typ.
Uff, sexy family!
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!