Polispolis potatisgris

 2011-09-12    12:35:13   av:Linn - This is my moment
Usch, är så fruktansvärt irreterad just nu.
Jag kommer om 5 dagar att gräva ner mig tillsammans med mitt extremt fula pass och dö. Har aldrig blivit så besviken på ett foto av mig själv någonsin! Jag förklarade för henne i luckan att jag gärna ville ta om mitt foto, främst pågrund av att jag kollade i kors och för att min mun såg helt galen ut. Hon gav mig en chans till, så jag koncentrerade mig som f*n men fick en dum blixt i ögat så att ögat åkte tillbaka på samma sätt som på bilden innan. Jag fick inte några fler chanser trots att jag sa att jag inte var ett dugg nöjd med bilden.. Dumma kärring.
Om hon inte jobbat inom polisen samt att om hon inte hade haft en fet plexiglasskiva framför sig så hade jag lätt gett henne en smäll. GAH! Menmen, mitt pass kommer aldrig att se solens strålar.

Efter att jag och pappa gjort klart våra pass så åkte vi till Farsta. Jag gjorde en synundersökning och fick konstaterat att jag inte behöver glasögon/linser när jag kör bil. Hon sa bara att om jag kände att dem behövdes så skulle jag givetvis använda dem.
Vi kollade runt lite och käkade en varsin enorm smörgås på ett fik. Usch, mätt som en plätt helt enkelt. Halvförlamade av mackan så gick vi runt och slötittade innan vi tyckte att vi skulle åka hem.
Det roliga är att klockan bara är 12.35. Känns som att hela dagen gått, men den har snarare bara börjat. De senaste dagarna har jag typ vaknat vid den här tiden. Skumt.

Dags att göra pappa sällskap.
Tjing!
 Lisa

That's it -- jag vill se ditt pass xD



<3

 2011-09-12    20:35:49     URL: http://liisiish.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!