Lillasyster är en duktig chey!

 2011-09-28    20:42:30   av:Linn - This is my moment


Måste bara säga att jag har en grymt duktig lillasysterHon klarade sitt teoriprov för moped tidigare idag!! :D

Åkte till centralen vid två tiden, anmälde Tess hos trafikverket och så fick hon ta ett foto. Garvade så jag fick ont i magen ett bra tag, ett utav fotona blev nämligen helt galet! Ett stort och ett litet öga, mongoläppar och lite knarkarblick. Ja, ni kanske kan föreställa er hur hon blev? Men ett utav fotona blev jättefint!
Sen så var det dags för att vänta ett tag innan skrivningen skulle ske, så vi gick till Seveneleven och fikade. Matade fåglar gjorde vi också, mys! Härligt väder idag måste jag säga! :) Mumsade i mig en kokostopp samt en äppelslushice! :)
Sen satte jag mig och väntade i drygt en halvtimme innan en strålande lillasyster kom ut genom dörren. Så kuuuul! Efteråt strosade vi runt i stan innan vi bestämde oss för att dra hem.. Käkade en god middag och skålade för hennes "framgång" ;)

Ikväll blir det True Blood för min del! Gah, snygga Alexander Skarsgård!! :love:

 Miss O

grattis till din syrra :P

 2011-09-28    21:12:53     URL: http://www.olessia.spotlife.se
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!