2012-02-04

 2012-02-04    14:59:16   av:Linn - This is my moment
Im back!
Behövde en "paus" efter de senaste dagarnas sömnbrist, huvudvärk, irretation och lite annat.. Blir ju inte världens roligate inlägg om man bara är depp hela tiden.. ;) Menmen!

Vaknade relativt tidigt, för att vara jag, av att solen letade sig fram genom fönstret. Seriöst bästa sättet att vakna på! Solsolsol! ♥ Har bäddat rent, duschat, fixat mig och gjort i ordning håret på omkring en timme. Till och med klar före syrran som varit vaken flera timmar mer än mig. Score! Nu kan fanemig inte min familj säga att jag är den som tar längst tid på mig, hehe.

Vad står på dagens agenda då?
Ingenting egentligen. Hade planer att bjuda över några kompisar och bjuda på middag.. Men i och med att syrran är sjuk och att dem som päronen skulle till ikväll inte heller mår speciellt bra, så blev jag illa tvungen att skita it. Trist som fan. Får ha någonting lite närmare våren antar jag..
Vi i familjen ska antagligen ta en promenad i det fina vintervädret, handla tills ikväll ska vi också göra. Jag menar.. Det är ju melodifestivalen ikväll ;) Mystimes! Eller så skiter vi melodifestivalen och kollar på preparatfyllda gladiatorer istället! Vi får se, haha.

Ha en bra Lördag allihopa!
/ Linn ♥
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!