2012-02-11

 2012-02-11    23:33:00   av:Linn - This is my moment
Wooopah, usel uppdatering märker jag!
Jag som tyckte att jag varit duktig, hehe. Blöö på mig ;) Smisk! Äsch, nya tag helt enkelt.

Lördag idag, galet mysigt med helger. Även för en som jag = arbetslös. Trot eller ej! Hela familjen samlad, helgmat och annat gottis och annat mys. Vad kan man inte gilla liksom? :) Vad har man gjort idag då? Övningskörde till Farsta, kollade efter en väska till syrran, övningskörde lite mer.. Handlade middag och besökte motorvägen med bilen för andra gången hitills! Grymt skoj faktiskt, men också galet läskigt. Men jag måste få bort den där rädslan, för när man kör bil så ska man inte vara rädd. [Challenge accepted!] ;)
Kvällen spenderades med familjen framför dumburken. Kollade på Melodifestivalen. Riktigt bra låtar ikväll faktiskt! Jag som vanligtvis inte gillar Ulrik Munther diggade hans låt som attan! Loved it! ♥


Ulrik Munther - Soldiers

Annars då? Har inte hänt mycket om jag ska vara ärlig. Ganska trist liv man har..
Grannarna åkte till Thailand i morse, och lämnade kvar sin hopplöse idiotson kvar hemma. Så han kommer att vara ensam hemma i 9 VECKOR. Hans första fest är redan i full gång, har kommit runt 20 pers redan.. Men det kommer antagligen fler under kvällens gång. Yeey! Ingen sömn för våran familjs del. Jävla idiothelvete. Vi har dock beslutat att om han blir alldeles för cp så kommer vi bussa polis eller något liknande på honom. Det förtjänar han. Iallafall efter alla jävla nätter han hållt mig vaken. Suck.

Många svordomar. Förlåt.
Men det blir så när ens granne inte låter en sova. FML!
/ Linn ♥
 Lisa

Helt ärligt tyckte jag inte att du använde tillräckligt många svordomar xD



sv. Tyvärr har jag böcker jag inte är fullt så stolt över att ha... När det gäller kläder bryr jag mig inte, men med böcker är det en annan femma :p

 2012-02-12    23:52:56     URL: http://liisiish.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!