2012-02-12

 2012-02-13    01:19:20   av:Linn - This is my moment
Körde massa bil idag också! Så kul! :D
Blir så himla sugen på körkort nu, att bara kunna ta bilen och bara köra iväg, lyssna på musik och gasa. Awsome! Menmen.. snart så. Åkte iallafall till Tyresö, (tror jag). Kollade på ett hus, inget imponerande alls.. Besviken. Sen åkte vi runt litegrann, hamnade i Sickla köpcenter ♥ Älskar det köpcentret!
Själv så köpte jag ingenting, men syrran köpte en ny kudde och en ny lampa till sitt rum, blev grymt fint! Var inne på en butik som hette Chilli, en inredningsbutik, och jag hade lust att köpa ALLT. Jag menar det verkligen, allt allt allt! Såååå fina saker. Om man bara kunde vinna på lotto.. :(

Annars har inte dagen bjudit på några större överraskningar.. Käkade middag, fixade syrrans rum och beslutade oss för att ta en promenad. Klockan var runt halv 10 när vi gick ut. Så skönt! Älskar att vara ute på kvällarna. Gick omkring en timme, snackade en massa skit. Sånt som behövs ibland, rensa hjärnan liksom.

Nu under kvällen så har jag försökt ta reda på hur veckan kommer att se ut, men jag har inte kommit speciellt långt.. Har iallafall tankar på att åka skridskor med syrran, ta med kameran och åka längst sjöängsvattnet. Skulle vara grymt härligt! Och om det är fint väder så kanske man kan få riktigt bra bilder också :D Ska snacka med lillasyrran om det, så får vi se. Man kanske kan fråga andra också, om någon annan skulle ha lust. Skridskor SKA jag iallafall åka en gång innan isen försvinner, det är mitt mål haha.

Hur ser er vecka ut?
/ Linn ♥
 Caroline

Ååh Chilli är en underbar butik :D Fick vääärldens mysigaste pläd därifrån i julklapp :D

 2012-02-13    07:47:19     URL: http://www.fiiisken.soclog.se
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!