2012-02-24

 2012-02-25    00:41:33   av:Linn - This is my moment
Så trött, så trött just nu.. Slappnade jag av så skulle jag somna med en gång!
Tänkte dock vara lite gullig och göra ett inlägg iallafall ;)

Uppe ganska tidigt, för att vara jag. Jag hade inte ens satt ett alarm eller borstat tänderna kvällen innan, så jag måste ha somnat väldigt snabbt! :O Vad är det som händer? Fixade i ordning mig, hamnade sedan framför tv4film där det både visades Hälsoresan och Vingar av glas. Kunde verkligen inte slita mig från dem filmerna, helt omöjligt! Bästa eveeerr.
Tess kom hem från plugget, hon hamnade också framför filmen. Pappa kom hem, han hamnade också i min lilla säng. Nej, skojja bara ;) Pappsen kom hem, duschade och fixade sig, och satte sig och vilade en stund. Sedan blev det tripp till Länna, käka onyttig mat, handla och sedan åkte jag & Tess till Madde & Elin! :D
Hemma hos Madde blev det massor med onyttigt, filmtittande och iPhonenördning. Sen spelade jag och Madde in en film tillsammans, haha kramp i magen. Hoppas att hon inte är dum och lägger ut den bara, skulle inte vara ett dugg pinsamt nejnej. Blev en del rastning av valpen också, så himla söt! ♥

Imorgon ska vi kanske förbi Carro som ska ha fest. Om man fortfarande inte är i sockerkoma.. Vilket jag är i just nu. Ajaj, stackars magen..! En riktigt mysig Fredag helt enkelt! Love it.

/ Linn ♥



Hade ingen bild på oss alla 4, bajs. Men det får bli morgondagens mål!
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!