One year ago

 2012-02-07    23:27:00   av:Linn - This is my moment


Random bilder från licens-tiden ♥


Igår åkte jag, My och Bella till Solvalla!
Det var nämligen dags för dem nya treorna från Berga att börja med sina licenslopp, och vi ville kolla vilka de var + hur dem skötte sig haha. Dem var duktiga! Men det var tyvärr bara 3 personer från skolan som skulle ta licens i år.. Trist att det inte var fler, men dem som var där var duktiga!! :)

Sen började man inse..
Att för ett år sedan så började vi med våran licens.
Ett år sedan! - WTF?!
Var fan tog det året vägen liksom? Shit, tiden bara flyger iväg. Men jag insåg även hur mycket jag faktiskt saknar den tiden.. När jag, My, Bella, Frida, Evve, Emma och Nicole tillsammans var på Valla. Hur galet skoj det var! Alla lopp, alla skratt, alla intriger, bilputtande, stalltjänster, bandithuvor, gömma sig i höt, lasta spån.. Haha. The list goes on! Jag som först inte hade planerat på att ta licens, men som blev "tvingad"/puschad av vänner som ville ha med mig.. Och jag ångrar inte en sekund av det beslutet! Happy times ♥
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!