2012-01-26

 2012-01-26    23:01:00   av:Linn - This is my moment
Toooorsdag idag, vart tog veckan vägen liksom? Scwoosh förbi bara.
Mamma var hemma idag, och hon var i full fart redan från början. Vaknade av att hon städade hela huset.. Så från att ligga nerbäddad i min varma säng till att stå och bädda den gick ganska fort. Inom loppet av att jag fixat mitt rum så hade hon fixat alla tre våningar, jäkla powerbabe morsan är! ;)
Vi åkte därefter till Torvalla och hämtade syrran, sen bar det av till Willys där vi storhandlade. Och då menar jag verkligen STORhandlade. Tror nog att vi kom ut med 14 påsar. Helt galet! Men nu är iallafall frysen så full den kan bli, så hungriga finns det ingen risk att vi blir inom en snar framtid, haha.

Kvällen spenderades framför tv:n i princip.. Tråk. Ville ut på en promenad i snön, men klockan var ganska mycket och päronen ville sova. Så det var bara att stanna inne med en krypande känsla i kroppen.. Kollade iallafall på Im Legend & mitt älskade Jersey Shore

Och imorgon ska man träffa finaste Mikaela!! :D
Vet inte riktigt vad vi ska göra, hade planer på att baka. Onomnom! Helt galet att senaste gången man såg henne var i somras.. Tiden går alldeles för snabbt.. Men nu är vi på g igen!



Gulliga Mikaela! ♥

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!