2012-01-28

 2012-01-29    02:35:26   av:Linn - This is my moment
Vilken dag!
Vaknade galet trött och fly förbannad i morse. Fick knappt en blund under natten då min inkompetenta granne bestämde sig för att ha sex med sin tjej, och visst.. Man ska kunna ha ett privatliv. Men att hans tjej bara MÅSTE stöna och skrika som en stucken gris är inte riktigt okej. Det dunkade i väggen och de båda skrek.. Jag vet inte riktigt hur länge, men det var ett bra tag kan jag lova!
Det kan vara min granne som jävlas, det har han gjort förut. Jag har dunkat i väggen, mamma har snackat med honom osv. - men han bryr sig inte. Så det skulle inte vara direkt förvånande om han & hans brud lät högre än vanligt med flit. För jag menar.. Vem skriker högt?

... Men iallafall!
I morse grattade vi pappa som idag fyllde 59 bast, men vi glömde helt bort att gå ner med ljus och sjunga. Så han låg där nere och väntade på oss, medan vi trodde att han sov ovanligt länge bara. Kände mig så fruktansvärt elak :( Stackarsstackars pappa!! Men förhoppningsvis har han förlåtit oss ♥
När alla var påklädda & fixade drog vi till Ica Maxi & handlade mumsig tårta och semlor. Onomnom!! Sedan for vi vidare mot mormor och morfar som fixat i ordning födelsedagsmiddag bestående av kalvstek, potatis, varma grönsaker och sås. Grymt gott! Mormor hade även fixat vaniljpannacotta med jordgubbssås ♥ Efter att ha smaskat i sig allt det, ja då var det dags för tårta! Phu, gått upp 5 kilo idag? :P Mätt för ett år.

Mitt i allting ringde My & Bella. De var ute med bilen och undrade om jag ville med. Jag som vanligtvis brukar säga nej, tog tjuren mellan hornen och beslutade mig för att sluta vara så tråkig. Så jag joinade. Blev vääldigt mycket bilkörande ikväll kan jag lova, och jag kom hem för omkring en halvtimme sedan. Åkte till Nynäshamn, till Arninge, till Globen, till Länna, till donken vid Skogskyrkogården & slutligen hem. Har åkt riktigt jävla snabbt också, och vid ett par tillfällen trodde jag att jag skulle kissa på mig haha! Men det var en skojig kväll iallafall! :)

Nej, nu ska jag bannemig sova!
/ Linn ♥
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!