iPhone uppdate

 2012-01-21    03:01:51   av:Linn - This is my moment

Har suttit i ett par timmar och skissat lite, mest i brist på saker att göra... Helt plötsligt blev klockan 03 och jag känner att det är dags att dra sig mot den nybäddade sängen!

Bilden är inte klar på långa vägar, men hittills är jag ganska nöjd. Den visar ungefär vad jag känner för tillfället faktiskt.. Men det är definitivt inget självporträtt, haha! ;) Men bilden handlar om att när det är tufft i livet - blunda och ta hjälp utav din inre styrka och fin inte frid.
Vilket jag personligen måste lära mig att göra när mitt egna liv krisar, vilket det kan göra ibland! Alla har säkert varit med in iallafall EN kris i sitt liv, det är en del utav livet helt enkelt...

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!