iPhone uppdate

 2012-01-18    14:39:22   av:Linn - This is my moment
Dagen har inte börjat på bästa sätt, vaknade sent idag också.. Med världens huvudvärk och ont i kroppen. Love it. Kunde verkligen inte sova i natt så man var väl uppe till 3 halv 4 tror jag, galet irreterande! Jag är trött, det är inte det som är problemet.. Men så fort jag lägger mig i sängen så blir jag otroligt rastlös, jag får ingen ro i kroppen.. :(
Menmen man ska inte klaga!

Har inga direkta planer för idag, ska kolla efter jobb lite senare. Orkar inte vara hemma och bara vara längre.. Plus att pappa som är hemma och är sjuk hela tiden frågar om jobb. Jag orkar seriöst inte med dessa frågor hela tiden, iallafall inte när man inte har svar.. Jag har visserligen sparade pengar, men jag måste komma hemifrån om dagarna också. Känner mig som ett djur inlåst i en bur! GAH! 
... eller om man ska kolla efter utbildningar...
Beslut beslut beslut, orkar inte med detta längre!
Nää, nu orkar jag inte sitta och älta saker och ting längre!
/ Linn
 Lisa

Kör på både och -- just nu kan du söka sommarkurser, eller kurser till hösten, men jobb kan du få under våren. Om du inte skulle få jobb har du skolan att luta dig tillbaka mot -- söker du någon enstaka kurs till att börja med kommer du med största sannolikhet komma in. Detsamma gäller om du skulle söka till basår. Till andra program kan ämnen som du inte läst vara ett krav, men det finns program där det inte krävs.



Så sök jobb, men läst dig in på ett par utbildningar som du kan tänka dig. Vet du vad? Kom över någon gång så kan vi hjälpas åt! :)



Många kramar!!!!!! <3

 2012-01-18    17:51:23     URL: http://liisiish.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!