Just nu

 2012-01-31    19:17:12   av:Linn - This is my moment

Precis smaskat i mig en hemgjord semla, gaaalet gött! :D Toppen/locket är ju absolut godast, eller är det bara jag som tycker så? Hehe

Inte gjort mycket idag, trots att jag hade skrivit upp en lista med saker jag skulle göra.. Men det är inte så lätt när man vaknar upp med världens jäkla huvudvärk. Stackarsstackars mig.. :P Jag och syrran tog oss iallafall till Farsta. Satt och snackade lite innan vi snackade Jesper på Coop där Tessan ska ha praktik i 3 veckor, verkar bli bra iallafall!

Om sisodär en halvtimme ska vi i familjen kolla på "Mot alla odds" - grymt bra program! Kolla ni också, går på SVT1 klockan 20.00 :)

/ Linn ❤

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!