Liljeholmen

 2012-01-16    02:39:12   av:Linn - This is my moment
Då var man tillbaka i bloggvärlden igen! Jag saknade det så pass mycket att jag kände att det var dags igen. Så efter denna bloggpaus (rättelse: lathet!) så är det dags igen ;)

Dagen har varit ganska lugn, vaknade alldeles för sent till att börja med. Måste börja gå upp tidigare om dagarna! Efter en snabbdusch så drog jag, morsan och syrran till Liljeholmen för att träffa en utav mammas kompisar. Jag och Tess var dock inte speciellt mycket med dem, vi drog iväg på egna äventyr.
Köpte dessvärre ingenting själv, förutom ett paket jordgubbar ♥ 
Tessan köpte därimot lite "nödvändiga" grejer! .. och dagen avslutades med en mysig fika :D



MUMS! ♥


Imorgon börjar ett nytt liv för min del!
Börja promenera, äta bättre, sova bättre, bli gladare och lyckligare. Jag känner att jag måste det för min egna skull! Jag har inte kunnat sova ordentligt på över en månad, jag känner hur jag varje dag dras längre ner i träsket.. Utan ordentlig sömn så fungerar man inte. Vilket jag har fått vara med om i ett bra tag nu.. :(
Nej, nu jävlar blir det förändring!!

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!