Taylor and Robert goes plasticfantastic

 2012-01-26    19:54:31   av:Linn - This is my moment


Men hallå!?
Såg att dem gjort en vaxdocka av Taylor Lautner ganska så nyligen. Och det första jag tänke var bara: Varför har dem gjort en till Robert-docka?! Sen kollade jag lite närmare, för att sen upptäcka att det var en Taylor-docka.. Det måste seriöst vara samma person som gjort de båda dockorna, för personligen tycker jag att de ser ut som tvillingar... Och dem är ju egentligen inte speciellt lika i verkligheten.

Bara jag som ser likheten? :O
 Lisa

Det enda som skiljer dem åt är bredden och hudfärgen xD



Men jag måste erkänna att de gjort ett bra jobb med Taylor-dockan. Robert däremot... Om jag inte läst att det skulle föreställa honom hade jag aldrig trott att det var han.

 2012-01-26    22:48:23     URL: http://liisiish.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!