The most important meal of the day

 2012-01-17    14:15:02   av:Linn - This is my moment


Varför? Varfööööör?!
Varför ska jag alltid lyckas somna om efter att jag stängt av mitt alarm? Bara jag som brukar drabbas? Galet jäkla irreterande.. Vips så var dagen borta liksom. Aja skitsamma! Vaknade iallafall runt 11-11.30 och smaskade i mig en riktigt god frukost bestående av yoghurt, flingor, jordbubbar och kiwi! That made my day! :D
Brukar vanligtvis inte äta frukost eftersom att jag tycker att det är dygnets tråkigaste mål, men idag var det riktigt gott! Mmmmmm, jordgubbar! ♥

Nej, nu ska man bara klä på sig lite snabbt så att man är klar när syrran kommer hem. Tanken är att vi ska förbi Farsta, kan bli mys! Vi kanske ska gå, men jag tror nästan att det blir bussen iallafall. Haha, om jag känner Tessan rätt så är hon inte på promenadhumör efter skolan ;)

/ Linn ♥
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!