44 frågor du aldrig trodde du skulle svara på

 2012-01-20    22:40:33   av:Linn - This is my moment

Snodde listan från Frida!


1. Det första du tvättar i duschen?
- Ansiktet!

2. Gillar du kaffe?
- Nej, men en enstaka klunk funkar.. Sen blir jag illamående.

3. Hur mår du just NU?
- Helt ok! Trött som satan bara

4. Vad är sista bokstaven i namnet på personen du har en crush på?
- Tror inte att jag har en crush på någon just nu!

5. Berätta om din senaste dröm.
- Drömmer ofta galna drömmar, men i natt drömde jag att jag hade vingar! Loved it! :D

6. Skulle du kunna äta din favoritmat under en månad utan att tröttna?
- Njaaa, ganska trist efter ett tag va? Men kanske ;)

7. Vad vill du ha just nu?
- En bra självkänsla, mod, pengar, ett arbete, mm.

8. Har du räknat till 1000 någon gång?
- Haha, nej! Skulle aldrig orka..

9. Biter du i din glass eller slickar du bara på den?
- Biter oftast, med framtänderna - så att det ilar skönt i hela skallen!

10. Använder du smileys?
- Svar JA! :)

11. Har du träffat någon kändis?
- Jajamensan!

12. Gillar du keso?
- Har blandade känslor kring keso, men det är ingen favorit direkt!

13. Vilken låt hade du sist i huvudet?
- "Hangover - Taio Cruz" ♥

14. Hur många länder har du besökt?
- Hmm..

15. Är dina föräldrar stränga?
- Inte direkt, ;)

16. Skulle du kunna hoppa fallskärm
- Jag VILL! Frågan är bara om jag väl skulle våga när jag står på kanten i ett flygplan..

17. Glittrar någonting i ditt rum just nu?
- GLITTER!!! ♥

18. Brukar du hyra film?
- Har väl hänt nån gång

19. Var kommer du vara på Lörda
- Vi i familjen har lite planer inför morgondagen, men inget är bestämt

20. Var du med och upplevde när World Trade Center föll i NY?
- Jag var inte i New York när det hände, men jag satt framför tv:n och tröstade en förstörd mamma

22. Vad åt du till lunch?
- Blev ingen direkt lunch idag, ett glas O'boy fick duga

23. Har du lockigt hår?
- Småvågigt om jag låter det självtorka

24. När grät du senast?
- Igår natt.

25. Har du gått in i en vägg någon gång?
- Bokstavligt talat - ja! Psykiskt - varit nära flera gånger.

26. Favoritårstid?
- S to the OMMAR!

27. Vem höll du senast i handen?
- Mamma, hon höll på att halka på väg hem från pendeln idag

28. Sover du med TVn på?
- Har hänt flera gånger, men numera har jag en tv som stängs av sig själv

29. Tycker du att du är gammal?
- Lite, haha! 20 kommer härnäst, och jag vill inte ha den där 2:an framför

30. Är du mörkrädd?
- Ibland, speciellt efter skräckfilm!!

31. Gillar du ditt liv just nu?
- Mjooo..

32. Har du någon gång valt att ta ett bad istället för att duscha?
- Skulle ge vad som helst för att få vårat badkar tillbaka!!

33. Har du bra syn?
- Lider av dubbelseende, så nej.

34. Var är dina föräldrar just nu?
- Nere i vardagsrummet

35. Vad har du på dig just nu?
- Byxor, tröja, underkläder och en filt slängd över axlarna

36. Vad var det senaste du köpte?
- En skvallertidning, loooove skvaller

37. Hatar du mer än 3 personer?
- Jag hatar inte.. Jag gillar bara vissa mindre än andra.

38. Använder du sushipinnar?
- Usch nej! Tar ju 100 år att äta något.

40. Äger du ett vapen?
- Nepp, men pappa har ett hagelgevär på vinden ;)

41. Gillar du ditt hår?
- Mitt tidigare hår ÄLSKADE jag, sen färgade jag.. Började hata det, för att sen besöka ytterligare en frisör som gjort att jag börjar gilla det lite bättre. Men jag skulle mer än gärna vilja ha tillbaka det ursprunliga!

42. Gillar du dig själv?
- Ibland, jag har mina dagar.

43. Vem står dig närmast, din mamma eller pappa?
- Älskar dem båda, men mamma är närmast!

44. Hur ofta använder du MSN?
- Aldrig..

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!