Ännu en lista

 2012-01-25    12:32:00   av:Linn - This is my moment

1) VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?
Hmm, 10 år sedan.. Då var man en skitunge på 9 bast. Vad gjorde man då? Antagligen var jag fullt upp med att vara ute & leka med gårdsbarnen, leka med mina barbiedockor, rita som en liten sate samt gå till skolan med en ständig klump i magen.. (Long story) Sen var man en liten hästnörd som varje vecka pussade på favoritponnyn Servus på ridskolan!

2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?
Jag gick sista året på Berga! Jag och mina vänner jobbade på med läxor & grupparbeten. Sen så började man göra sig redo för att börja med travlicensen! ♥ Antagligen hade jag en hel drös med skolrester som kändes större för varje dag som närmade sig studenten ;)

3) FEM SNACKS DU GILLAR?
Ojojoj.. Jag gillar ju typ ALLT! Haha. Okey, kanske inte allt.. Men om jag ska välja fem stycken så måste det nog bli: gelehallon, zoo-apor, choklad, sourcreme&onion chips och BILAR!
ONOMNOMNOM!!

4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL:
Oftast brukar det vara jag som sjunger rätt, men att orden ändrats i låten!?? Förstår mig verkligen inte på det där fenomenet.. Ha! Nää, jag vet inte riktigt. Men "Kent - Socker" kan jag hela texten på. Den betydde mycket förut..

5) SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MÅNGMILJONÄR:
Oj. Ehm. Hmm. Jag hade nog först tagit en lång semester med familjen! Dra iväg till Thailand och leva loppan! Sen skulle jag ta med alla vänner på en resa när jag väl kommit hem från familjesemstern, hehe! Jag skulle köpa en bil till mig själv, och en ny till mamma. Skänka bort till olika organisationer. Ge min mormor och morfar pengar till ordentlig sjukvård. Ge mig själv en makeover med topnotch frisörer & annat smått och gott. Ge mamma en spa-weekend. Ta körkort, köpa alla promarkers & triamarkers som finns. Köpa en lägenhet, inreda den precis som jag vill ha den! Bjuda alla vänner på en barrunda! ;) .. och mycket mycket mer!

6) FEM DÅLIGA VANOR:
Äter fel, rör på mig för lite, skjuter upp saker, är tidsoptimist och kan aldrig hålla en blomma vid liv.

7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:
Rita/måla, umgås med mina favoritmänniskor, hålla på med hästar, gå på bio & spendera sommardagarna vid vattnet i solskenet! ♥

8) FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA:
- String, fisknätsstrumpbyxor, utsvängda jeans alá 60talet, helkroppsstrumpa & polotröjor.
- 5 saker jag aldrig skulle köpa.. Hmm. Pass!

9) FEM FAVORITLEKSAKER:
Min finaste Barbiedocka, mina leksakshästar, min käpphäst, mina smurffigurer & tillhörande svamphus!

10) TIO PERSONER JAG VILL SE GÖRA DEN HÄR UTMANINGEN
De av mina få läsare som känner att de orkar skriva ihop en lista, glöm inte skriva bland kommentarerna här om du också gör listan så jag kan läsa! :D
 Lisa

...eller så gör vi som så att du besvarar frågorna åt mig :p



sv. Tur att du upptäckte det -- jag har varit lite trött idag xD

 2012-01-25    23:29:32     URL: http://liisiish.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!