IPhone update!

 2011-12-26    01:53:15   av:Linn - This is my moment

Testar att göra ett blogginlägg via iphonen, går ganska bra hittills haha! Numera är man ju medlem i den stora/enorma iPhone klubben. Kommer seriöst ta 1000 år för mig att lära mig en touchmobil... Menmen.

Julen har varit kanon, och jag är verkligen glad över alla julklappar jag fått!! Varav iphonen är en utav dem ;) Har dessutom legat i matkoma under dagen, usch va mycket god mat man smaskade i sig igår!?
Någon annan som känner likadant?

Imorgon blir det samma sak igen.. Syrran ska firas och släkten kommer över åter igen. Tårta, mat och dryck.. Ojoj, blir mätt bara av att tänka på't!!

See yah later!! :)

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!