Smile and show the world how happy you are

 2011-12-21    01:21:22   av:Linn - This is my moment

Julhandlingen är snart klar, puh!
Har endast någon enstaka kvar, men det kan fixas i morgon. Helt galet att det snart är jul. Tyckte inte att det var så himla länge sedan som jag fyllde år, men det är redan 21 dagar sedan.. Woppah, vart tog dagarna vägen?! Menmen. Snart är det dags för ett nytt år också, ser verkligen fram emot det!
2012 ska bli mitt och syrrans år, vi har redan satt igång med att smida planer. Jag ska visa världen att jag inte är helt oduglig. Jag känner att jag måste ändra saker och ting för min egna skull, annars kommer jag inte att orka mycket mer.. Det gäller att ta tjuren mellan hornen och faktiskt göra't! Mer om det när året faktiskt börjar ;)

Idag var man i Farsta, mötte upp både syrran och Lisa. Det var trevligt att ses alla tre igen. Lyckades köpa julklapp till åtminstånde en. Men som sagt, är i princip klar så.. Testade även ett par glasögon från Specsavers som jag verkligenverkligen vill ha! Kan lägga upp bild i morgon (idag, hehe!) Annars så hände det inte så mycket mer. Förutom att jag tog sönder en vas, skar mig i handen, lagade kåldolmar med mamma och lite annat smått och gott! :D

Sleep tight!



Bild på kissen från idag!

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!