Startar om igen, och igen, och igen

 2011-12-12    01:54:47   av:Linn - This is my moment
Börjar blogga igen! Måste dock fixa en header, så det får duga med en provisorisk sålänge.
Jaja, vad har hänt sen sist? Inte speciellt mycket om jag ska vara ärlig. Inget jobb ännu, men jag har kollat runt. Dock så måste jag ta tag i det hela och skriva en CV, men det är ju så jävla svårt.. Vad ska man skriva liksom?! Jag har liksom inga referenser, och då sprack hela skiten liksom. Men jag ska snacka med morsan så får vi se vad som händer, har dessutom en del häften med tips för den "unga arbetssökande". ;)

Jobbade dock tillsammans med My i ett stall i Stav ett tag, men ryggen pallade inte av det. Var en kronisk smärta som sen blev till en ilande värme längst ryggraden, grymt äckligt! Så jag jobbar inte där nu.. Har dock pengar därifrån som jag sparat, + att jag fyllt 19 = PENGAAAR! Woho! Så jag har så det räcker ett tag iallafall, men jag måste erkänna.. Så här jävla snål har jag fanemig aldrig varit. Jag håller typ mina pengar i ett jäkla järngrepp. Livrädd för att köpa något, haha! Mammas & pappas pengar kan jag glatt spendera, men mina egna.. Hell no! Haha så jävla fult.. Menmen!

Veckans planer är inte helt klarlagda, men på Onsdag så ska jag träffa Madde! Vi ska ta en fika och julhandla lite, ska bli så himla mysigt!! Har saknat henne som attan! Jag menar.. På Berga var vi liksom Piff & Puff, men nu har vi inte setts på hur länge som helst. Trist som fan. Men nu ska vi ses iallafall! :D

Skriver mer i morgon!
 Lisa

Woho -- du är tilbaka!!! :D

Men du kanske kan få en referens av Carina (eller stavas hennes namn med K?). Du arbetade inte hos henne länge, men du kanske gjorde ett så pass bra jobb ifrån dig att du kan få en referens därifrån...?



Bara så att du vet, jag kommer att våldgästa dig och Madde i morgon. Utan cupcakes, dock... :p



sv. Du nämnde precis en massa saker som jag inte gillar (julskinka, lussebullar, Janssons frestelse). Det trodde jag aldrig om mig själv -- att jag en dag skulle säga att jag tydligen inte gillar julmat...

Men köttbullar får jag ställa mig och göra någon dag! :)

 2011-12-13    17:14:02     URL: http://liisiish.blogg.se/
 Jennie ♥

Ville bara önska dig en riktigt GOD JUL!

 2011-12-14    21:15:18     URL: http://jennsiii.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!