Angel of mercy, how did you find me?

 2011-12-15    00:52:18   av:Linn - This is my moment

Hur har ditt 2011 varit?


Blev du kär i år?
Nej, har haft känslor för vissa kanske.

Vad önskar du att du gjort mer?
Levt livet, tjänat pengar, rest mer, tagit upp kontakten med gamla vänner. Förändrat min livsstil, tränat mer, ätit bättre och brytt mig mer om min kropp samt mitt sinne.

Vad önskar du att du gjort mindre?
Tagit livet för givet.

Vem har du umgåts med mest?
Familj tror jag. Har dock träffat mina fina vänner också!

Bästa minnet från 2011?
Studenten, helt klart! All kärlek, sorg och glädje på en och samma plats var en fantastisk upplevelse. Skulle vilja göra om det igen, och igen och igen! Så underbart att springa ut, med alla sina vänner, och bara känna friheten som man fylldes av när alla applåderade och skrek när vi kom ut. Helt fantastiskt!

Är det något du kommer att sakna 2011 som du vill ha år 2012?
Nej, jag tackar år 2011 för sina fina stunder och hoppas att år 2012 kan ge mig nya fina upplevelser!

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Jag har varit mestadels glad detta år faktiskt. Men alla har ju sina ups and downs. Studenten, travlicens, krogkvällar, sommarnätter, familjemys, fina vänner, biopremiärer, båtturer och en massa annat har gett mig lycka i år. Men samtidigt så förlorade jag min farmor, ett flertal hästar som betytt mycket för mig har dött, jag har känt mig värdelös och dålig med mera.. Så.. Aa!

Var det mest lugna hemmakvällar eller vilda partykvällar?
Lugna hemmakvällar, men det blev en del vilda partykvällar också! ;)

Vem/Vilka saknade du?
Fina farmor gick bort i April, och henne saknar jag enormt mycket. </3
Annars så saknade jag Madde otroligt mycket under den tid hon var i England. Saknar även mina fina vänner från gamla klassen, som man inte sett sedan studenten.. Är galet trist att det blivit så, men alla lever sina egna liv och dessvärre dras man längre och längre ifrån varandra.. :/

Största misstaget? 
Har gjort många misstag under året. Men jag vill inte riktigt dela med mig av dem.. 

Hur många hade du sex med?
0,000

Tror du att år 2012 kommer blir bättre?
Jag hoppas på det! 2011 har varit ett riktigt bra år, men jag hoppas alltid på förbättring!

Vad gjorde dig riktigt glad i år?
När jag såg Robert Pattinson på Hovet! Dock blev jag samtidigt otroligt ledsen över att jag inte fått komma närmre honom. Skulle ha offrat min högra arm för att få en kram.. :(

Hur många kysste du?
Haha, jadu. Man gör dumma saker på fyllan!

Har du några löften inför år 2012?
- Sluta vara en sån lat jävel!
- Gå ner ett ex antal kilo (I'm not gonna tell yah how many!) ;)
- Sluta vara så nervärderande när det gller mig själv
- Skaffa ett jobb
- Njuta av livet till fullo

Har du haft ett förhållande under 2011?
Nej, det har jag inte..

Hur skulle du beskriva din stil 2011?
Samma som tidigare. Ganska varierad, har bara på mig sådant jag trivs i!

Vart reste du nånstans?
Bara varit i Sverige i år. Åkte dock förbi Åland i sommras.

Vad ser du mest framemot med år 2012?
2012 kommer att bli mitt år! Jag ska ta tag i mitt liv. Jag ska ändra mina livsvanor, min syn på livet, min syn på mig själv, min syn på andra. Jag ska skaffa ett jobb, en framtid. Jag vill leva ett liv som jag kan känna att jag är stolt över. Jag vill resa, under både sommarn & vintern. Jag vill ta körkort, skaffa bil. Känna mig fri! Jag vill skapa nya band med nya människor. Kanske hitta kärlek.
Jag ser fram emot att fylla 20. Att kunna gå in på Systembolaget, haha! ;)

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!