22:e bilden - En bild på en tid du saknar

 2011-10-02    14:00:00   av:Linn - This is my moment



Alla dagar i stallet! :)
När både jag, Tessan, Linnéa och My red på Blåkulla. Det blev blåbärshoppningar och en massa flumm. Saknar doften av hästar och hö. Höra hästarna frusta och gnägga vid matdags. Att rida och känna sig helt samspelt med hästen, att känna sig duktig. Att få beröm. Att borsta och mysa med favorithästarna, att sitta i fiket tillsammans. Att bara umgås, att bara vara.

 Benita (IAATC.se)

Re: Vad glad jag blir att du följt min blogg så länge och att du lämnat en kommentar så jag kan hitta hit :-)

 2011-10-03    11:47:59     URL: http://www.iaatc.se
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!