Dag 2 - Fem saker jag är beroende av

 2011-10-20    22:28:23   av:Linn - This is my moment
1. Mina pennor!
Att inte kunna sätta sig och rita några timmar existerar inte i min värld, jag bara måste få rita. Att bara glömma bort allt kring sig för ett tag och bara låta ens inre tankar skapas på pappret istället.. Att jag dessutom funnit dem fantastiska pennorna Promarkers gör inte saken sämre! Bättre och roligare pennor finns inte! :D

2. Musik.
Att kunna luta sig tillbaka till en bra låt är bland det skönaste som finns. Att kunna slappna av eller taggas upp utav en låt är en härlig känsla! Lyssnar på radion varje dag, samt att jag lyssnar på datan och mobilen. Music in my heart!

3. Korsord/suduko.
Går inte en enda dag som jag inte löser korsord eller sudoko! Absolut älskar denna typ utav hjärngympa! Att det också är jättebra för hjärnverksamheten är ju bara ett stort plus i kanten! ;)

4. Juice/c-vitamin/blablabla mm.
Absolut älskar allt drickbart med fruktsmak! Skulle lätt kunna dricka upp en juiceförpackning om jag fick chansen.. Men jag älskar också läsk, men det är nog främst kolsyran som jag gillar allra mest med läsken :P

5. Filmer.
Älskar att kolla på film! Främst när man är på bio, men hemma går också bra ;)
 Lisa

Åh, vi måste ha filmkväll någon gång! :D



sv. FÖRMODLIGEN den längsta Linn jag träffat -- det finns en annan Linn som är runt 1,80 m lång, men jag vet inte om hon är 1,81 eller "bara" 1,80 xD

 2011-10-21    19:06:44     URL: http://liisiish.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!