Dag 4 - Typ av killar jag faller för

 2011-10-21    22:27:46   av:Linn - This is my moment
Hmm, svår fråga faktiskt!
Men jag har väldigt varierad smak måste jag säga. Jag gillar den klassiska badboy-stilen samtidigt som jag gillar den gulliga ta-hem-till-mamma-stilen. Jag älskar tatueringar och muskler, men man ska ju inte alltid vara ytlig. Jag gillar killar som man kan snacka med, där det inte blir den där pinsamma tystnaden efter varje fråga.
Det skulle ju kunna vara positivt att träffa någon med någorlunda lika intressen som en själv, men det är absolut inget måste. Oftast så blir det bättre om man har olika intressen har jag hört. Har själv ingen erfaranhet av det, så jag kan ju egentligen inte yttra mig, haha! ;)

Men en grej som folk inte förstår sig på när det gäller mig är att jag gillar typ.. missbildade killar? FÖRSTÅ MIG RÄTT NU! HAHAH! Men med missbildade killar menar jag typ som Edward Scissorhands, där han är annorlunda och typ.. mobbad och missförstådd. (Måste bara tillägga att Johnny Depp är så gaaalet söt i den filmen!)
Edward Cullen/Robert Pattinson i Twilight är också så fin i sitt sätt att vara, jag blev nog mest förälskad i honom pågrund utav att han inte vill vara ett monster genom att döda människor, att han känner sig så felplacerad i världen, men även pågrund av att han är snygg som fan! ;)

Som jag sa, jag har galet blandad smak när det gäller killar.. ;)
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!