Remember me

 2011-10-30    16:46:38   av:Linn - This is my moment
Efter en superdålig sömnlös natt, så känner jag mig bara ännu sämre än igår :(
Halsen är ohyggligt öm och jag kan knappt svälja, febern kryper fram och jag är ständigt lite yr. Kul att man ska upp klockan 5 varje dag i nio dagar från och med Torsdag nästa vecka.. Oh happy day! Men jag kan heller inte dissa My som behöver hjälp i stallet, så jag får antagligen bita i det sura äpplet och vara glad ändå. Förhoppningsvis så mår man iallafall lite bättre än man gör nu..

Vad har denna Söndag bjudit på då?
Jag övningskörde till Port 73 i Haninge, sen gick jag och mamma runt i de affärer som finns där. Det resulterade i ett par nya vinterkängor och ett par byxor. Sedan en mysig fika bestående av en supergod morotskaka. Mums! Efter det hände inte så mycket, så jag fick köra hem, gick superbra!

Vad resten utav kvällen har att erbjuda vet jag inte ännu. Ska antagligen hjälpa till med middagen som blir lassagne! Kolla på tv:n och knappra alvedon och halstabletter. Härlig kväll eller hur?! ;)
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!