Tävling hos Sminklådan!

 2011-10-17    23:31:25   av:Linn - This is my moment


Måste bara tipsa om en blogg som jag läser, hon har nämligen startat en tävling. Klicka här om ni också vill vara med och försöka ta del utav alla dessa fina priser! :D
  • En 120 palett
  • Depend lösögonfransar nr 2
  • NYX Jumboeyeshadowpencil i Milk(den jag alltid använder)
  • E.l.f Corrective Concealer palett
  • E.l.F Nail polish i Fluorescent Pink
  • Make up Store Microshadow Nectar
  • En ögonskuggspensel i äkta hår
  • Dove intensivbalsam
  • Småburkar med sample på alla mina glitter från smink och perukmakarn
  • En stor burk med rosa glitter(med blå duochrome) från smink och perukmakarn
  • 2 nagellackshjul
 Lisa

Jag är visserligen inte mycket för smink, men om du vinner får du lova mig att göra någon sminkning på mig (gärna någon freakish :D)



sv. Tack, gumman! <3



-Det låter riktigt gott -- du får göra en sådan till mig nästa gång jag kommer över till dig ;)

Just när det gäller smoothies kan man hålla sig till många bär, inte minst hallon och blåbär. Nu blir jag sugen på frukt och bär bara för det.

 2011-10-18    00:51:03     URL: http://liisiish.blogg.se/
 Millah - väntar första barnet ♥

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

 2011-10-19    08:35:48     URL: http://millahoman.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!