Vampyrfeber

 2011-10-13    00:34:48   av:Linn - This is my moment


Åååååh, stor kärlek till dessa böcker! Megaglad tjej som lyckades få tag i  den senaste! :D

Gick som sagt till Farsta idag, kände att jag ville komma ut när det var så fint väder ute. Riktigt mysigt att bara gå ensam, kunna tänka lite och bara drömma sig bort. Love it. Kom ungefär halvvägs när det började dugga, sen började det spöregna. Där stod jag, jätteledsen över att solen försvann! :( Men jag gick till närmsta busshållplats och åkte sista biten.
Väl i Farsta gick jag direkt till Bokia, spanade efter boken, och såg den. Åååh, vilken lycka! Kapade första exemplaret och gick vidare, handlade till middagen och mötte senare upp syrran och hennes vän Jessica. Åkte efter det hemåt, lagade mat (tjockpannkaka, MUMS!) och chillade innan vi drog och storhandlade.

Resten utav kvällen spenderades framför True Blood och emellanåt boken. Love those vampires.
Btw, ni måste verkligen läsa dessa böcker - S Å. J Ä V L A. G R Y M M A! :D
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!