Vind under vingarna!

 2011-10-31    22:50:26   av:Linn - This is my moment
DIREKT DU LÄSR DETTA ÄR DU UTMANAD:
25 frågor om dig själv.
 
Röker du? - Nej
Snusar du? – Nej.
Skolkar du? – Har gjort det några gånger, hihih
Gör du frukosten själv? - Japp, inget avancerat dock

Har du suttit i rätten? - Nej
Har du slagit ner någon? - Nästan, var bra nära en gång!
Har du pussat någon av samma kön? - Japp!
Har du varit på strippklubb? - Haha, nej!
Vad gör du när du blöder näsblod? - Tar foto, tycker det är fett ballt! :)
När grät du senast? - Såg Disneyfilmen Tarzan precis, så.. alldeles nyss!

Vem kan du prata om allt med? - De flesta, brukar dock inte prata om allt
Har du solglasögon? - Har för många, men på mig nu? Nej.
Skriv en mening på engelska - Blööööböööbläääh
Vem pussade du senast? – Minns inte!
Vem kramade du senast? – Pappa
Vad är din högsta önskan just nu? - Pengar, skönhet & lycka

Vad heter din hårspray som du använder?- Bobbys
Vem gillar du? - Jag gillar alla :D
Vilken färg har du på tröjan du har på dig? Orange linne & militärgrön skjorta
Har du string på dig just nu? - Nää, tror inte det va!
Känner du någon som heter Niklas? - Yes!
Har du bärbar dator? - Jajamensan.
Är du blyg? - Oftast
Vad tänker du på just nu? - "Jag vill ha min egna Tarzan-kille"
 Mikaela

HAHAHAHHAHHHHAAAAAHAHAHHAAAAHAHAHHAAAAHAHHA!!!!!!! vad gör du när du blöder näsblod? HAHAHAHAAH DÖR!

 2011-11-01    17:58:58
 Mikaela

Asså det var ditt svar som var så roligt hah!

 2011-11-01    18:02:17
 Lisa

Haha, jag älskar ditt sista svar -- själv tänkte jag att jag skulle vilja ha en egen schimpans, och jag såg en koppling mellan våra svar... :p

 2011-11-01    22:51:01     URL: http://liisiish.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!