Give me this & become my BFF!

 2011-09-28    00:21:47   av:Linn - This is my moment



Ge mig ge mig ge mig ge mig ge mig ge mig ge mig ge mig ge mig ge mig ge mig ge mig ge mig ge mig!

Asså shiet, helt galet! Började fundera på att jag faktiskt fyller år om inte allt för länge (Host, 2månader), och jag började tänka på vad andra 19-åringar kan tänkas önska sig.. Känner mig så himla töntig när jag ska skriva "önskelista".. Men samtidigt så är det kul & fundera på vad man kan tänkas vilja ha.
Man fyller ju 19. Ska/kan man fortfarande önska sig saker som färgpennor & papper, böcker & färgglada ögonskuggor? Eller ska man som 19 åring önska sig mer vuxna saker som koppar och fat? För jag kan säga redan nu - det vill jag inte ha. Hehe! Jag vill ha saker som jag har nytta av, saker som jag minns. Får jag en kopp från IKEA så kommer den att stå i köket, men det blir typ inte mycket mer än så..
Tro inte att jag inte uppskattat det jag fått tidigare födelsedagar/julaftnar. Men ni kanske förstår vad jag menar..?

En sak jag skulle vilja ha är en helikoptertur - Snacka häftigt! :D
Det skulle man kunna kalla minne för livet!

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!