Just the way you are

 2011-09-21    00:46:07   av:Linn - This is my moment
Hade lite ångest över att jag vaknade lite senare än tänkt, tog iallafall en promenad för att mjuka upp musklerna sen i går när jag gick 11 kilometer - TRÄNINGSVÄRK! :( Käkade senare varma koppen med en bit lingongrova, som förövrig är bland det godaste som finns!
Sen kom lillasyster hem och vi gick tillsammans upp och handlade lite till middagen. Blev lax med körsbärstomater och lime, blev faktiskt riktigt gott! Hann dock bara äta i sisodär 10 minuter innan jag var tvungen att rusa upp till centrum för att gå på handledarkurs för bil tillsammans med mamma. Hade vi satt in laxen i ugnen lite tidigare så hade jag sluppit stresskrampen i magen under den 3 timmars kursen.. Inte världens roligaste kanske. Kursen var iallafall riktigt rolig! Känner mig peppad på att börja köra med mamma nu, är samtidigt lite rädd. Det är ju så mycket att hålla reda på.. Men det kommer lösa sig! :D

Imorgon ska man upp tidigt och dra till tandläkarn - ÄNTLIGEN! :D
 anna

är tandläkaren dum så bit han ;) de brukar funka hahahah :P

 2011-09-21    01:17:26     URL: http://backtoblackhair.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!