Please don't stop the music

 2011-09-25    15:00:04   av:Linn - This is my moment
Blev ingen uppdatering igår, hade inget speciellt att skriva iallafall. Så ni gick inte miste om någonting! Åkte till Farsta, köpte två nya Promarkers - love them! - och käkade fondue till middag. End of story typ.

Har iallafall gjort mig i ordning, ska snart åka till Heron City, käka lite thaimat och sen kolla på bio med familjen. Ska bli mys! Vi ska kolla på Jägarna 2. Håller alla tummar och tår för att den ska vara bra, älskar nämligen ettan så otroligt mycket! Om tvåan suger så kommer jag bli riktigt ledsen, då har man liksom förstört en svensk klassiker.. :(


Imorgon ska jag även ta mer kontroll över "träningen" - Var ganska duktig nu i veckan med promenader samt intervallträning, men jag ska köra mer än så. Promenad/intervallträning varje dag. Tess och jag har gjort en deal. Älskar dock att gå ensam, men kvällspromenaderna får bli med syrran antar jag! Skönt som fan! :)

 

 CJ

Ska se imorgon. :)

 2011-09-27    12:53:51     URL: http://cjs.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!